Įtraukite šiuos pusryčius į savo racioną, kad visą dieną išliktumėte sotūs.

Dažnai sulaukiame klausimo: kokius pusryčius geriausia pasirinkti, norint numesti svorio?

Atsakymas: du žodiai – praturtintus baltymais. Remiantis tyrimais: norint numesti svorio, didelį baltymų kiekį turintys pusryčiai, tokie kaip kiaušiniai su šonine, turi efektyvesnį poveikį, nei aukštą angliavandenių kiekį turintys dribsniai, avižos.

best-breakfast

Baltymais praturtintus pusryčius užtrunka ilgiau įsisavinti. Tai leidžia ilgesnį laiką jaustis sotiems ir išvengti nereikalingo persivalgymo. Remiantis maisto technologijų institutu (angl. „Institute of Food Technologists“) tokie pusryčiai efektyvesni mažinant „ghrelin“ hormono kiekį kraujyje, kuris atsakingas už alkio jausmą.

Nesenai „American Journal of Clinical Nutrition“ žurnale skelbtame tyrime teigiama, kad žmonės, kurie pusryčiams valgė baltymais praturtintą maistą, dienos eigoje suvartojo mažiau riebalais ar cukrumi praturtintų produktų, lyginant su tais, kurie valgė angliavandeniais praturtintus pusryčius.

Tame pačiame tyrime teigiama, kad žmonės vartojantys ryte didesnį kiekį baltymų, turi geresnę gliukozės, insulino kontrolę, kas sumažina rizika išaukti diabetą.

Pusryčiams rekomenduojame suvartoti apie 30g. baltymų, kuriuos galėtumėte gauti iš kaušinių, vištienos, graikiško jogurto ar baltymų kokteilio. Pusryčius rinkitės protingai!