Norint turėti sveikesnį, tvirtesnį kūną – nepamirškite reguliariai gerti vandenį!

Dauguma net nesusimasto, koks svarbus yra vanduo tvirtam ir sveikam organizmui. Nepaisant to, kad mūsų organizmą sudaro du trečdaliai vandens, vanduo dalyvauja beveik visose gyvybei svarbiose reakcijose (pradedant nuo termoreguliacijos, dalyvavimo sąnarių sutepime iki sveikesnės odos) didžioji dalis žmonių visdar leidžia jausti dehidrataciją.

Norint numesti svorio, sumažinti riebalinę masę – vanduo gerina, greitina medžiagų apykaitą, didiną riebalų sunaudojimą.

Pagrindiniai privalumai, kurie pastebimi reguliariai vartojant vandenį:

  • Sveikesnė oda.
  • Sveikesni dantys ir kaulai.
  • Sveikesni sąnariai.
  • Pagerėjas virškinimas.
  • Sumažėjas nuovargis.
  • Pagerėjusi medžiagų apykaita.


Nelaukite kol pajusite troškūlį.

FILE-20160126-19501JT3LQX87S9LVietoj to, kad lauktumėte kol jūsų organizmui pritrūks vandens ir pajusite potraukį atsigerti – vartokite vandenį nuosekliai, dienos eigoje. Nešiokitės su savimi vandens buteliuką, kad visada primintumėte sau jog turite atsigerti.

Taigi, kiek aš turiu išgerti?

Reikalingas kiekis priklauso nuo daugybėss aplinkybių (kūno tipo, dienos aktyvumo, oro temperatūros…), tačiau visiems rekomenduojame per dieną suvartoti nuo 2 iki 4 litrų vandens. Tai gali atrodyti daugoka, bet pamėginkite – tikrai verta.

Patarimas: jei nepavyksta suvartoti tokio didelio kiekio vandens, pamėginkite jį paskaninti griežinėliu citrinos, ar keliais mėtos lapais.

Taip pat siūlome paskaityti:
8 būdai pašalinti vandens pertekliui ir išryškinti pilvo presą.