Priekinis dantytasis raumuo yra plonas raumeninis lakštas tarp šonkaulių ir mentės viršutinėje ir šoninėje krūtinės ląstos dalyje. Geriausiai matomas pakėlus ranką.

Priekinis dantytasis raumuo (angl.serratus anterior muscle) galėtų būti labiausiai akį traukiantis raumuo vyro kūne. Tai raumenų grupė esanti šoninėje krūtinės lastos pusėje. Raumenų grupė, kuri gerai ištreniruota yra panaši į ryklių žiaunas. Žemiau pateikiame šešis pratimus, tinkančius šiai raumenų grupei ruošti:

Serratus Exercises6 exercises to chisel the sexiest muscle on your body:

Posted by Men’s Health on Tuesday, December 8, 2015

Serratus_anterior

 

Smūgiai pasisukant su svarmenimis (angl. Dumbbell rotational punches).

Šis pratimas ne tik stiprina „serratus“ raumenų grupę, tačiau taip pat gerina stuburo ( viršutinėje nugaros dalyje) mobilumą ir kūno šerdies (ang. core) stabilumą.

Smūgiavimas (angl. Punches).

Jeigu norite išmokti smūgiuoti – turite smūgiuoti. Šis pratimas atliekamas smūgiuojant orą, tai geras kardio pratimas, tomis dienomis kai nėra kilnojami sunkūs svoriai.

Gumos stūmimas nuo krūtinės (angl. Band Chest Presses).

Bet koks pratimas atliekantis krūtinės stumimo judesį veiks ir jūsų priekinį dantytąjį raumenį, tačiau, gumos pasipriešinimas aktyvuoja šią grupę labiausiai.

Pasikėlimai iš „plank (lentos)“ pozicijos (angl. Plankups).

Paprastas, bet „mirtinas“ pratimas. Atlikite atsispaudimus ne iš įprastos padėties, o nuo alkūnių. Tai ne tik turės įtakos jūsų „serratus“ raumenims, tačiau pajusite šilumą ir žasto trigalvyje raumenyje.

Pilnas atsispaudimas (angl. Dead-Stop Protracted Pushups).

Tai pratimas padėsiantis išmokti atlikti taisyklingus atsispaudimus. Pilnai sustodami ir atsipalaiduodami apačioje, visiškai atsisakote „spyruokliavimo“ reflekso. Tai priverčia raumenis dirbti stipriau, nei įprastai.

„Lokio“ ropojimas (angl. Bear Crawl Variations).

Egzistuoja 3 judesiai kuriuos jūs tūrėtumėte atlikti kiekvieną dieną, įprastoje veikloje: tūpinas, įtūpstas, ropojimas.

Raskite būdą, kaip šiuos šešis pratimus įtraukti į jūsų treniruočių programą!