Kodėl kai kurie žmonės ryte renkasi ankstyvų bėgimą o ne papildomą valandą miego? Bėgimas anksti ryte turi daugybę privalumų. Ne tik kad pradėsite savo dieną labiau atsipalaidavęs ir žvalesnis (taip pat ir laimingesnis), bet nuo pat ryto pradėsite dieną tikslų siekimu. Laikas, kurį ryte skiriate ruošiantis bėgimui, padeda atsitraukti nuo kasdienių rūpesčių, pasiruošti, susikaupti. Papildoma veikla ryte, nesusijusi su laukiančiais darbais, jūsų dieną gali padaryti daug efektyvesne.

Tačiau, pakeisti rutiną, ypač pradėti bėgioti rytais, nėra taip lengva. Nesvarbu kiek motyvacijos turėsite iš vakaro, noras miegoti ryte gali būti visvien stipresnis.

begikas

Mūsų patarimai jums:

Išsimiegokite.

Žinote, kad teks keltis anksti, todėl bent pirmąsias dienas nueikite miegoti anksčiau ir skirkite miegui mažiausiai 7-8 valandas.

Pasiruoškite iš anksto.

Patikrinkite orus vakare prieš bėgimą, susidėkite reikalingiausius drabužius ir avalinę kur nors šalia, kad ryte netektų visko ilgai ieškoti ir jaudintis.

Pasiruoškite lengvą vakarienę.

Maistas yra tiesiogiai susijęs su savijauta bėgimo metu. Vakarienę prieš bėgimą turėtų būti lengva, neapkraunanti skrandžio, praturtinta baltymais ir angliavandeniais (pavyzdžiui nedidelė porcija ryčių su daržovėmis ir tofu).

Palaikykite šilumą.

Sunkiausia dalis gali būti išlipti iš šiltos lovos ir pulti į vėsų rytą. Jei oras ryte nusimato vėsesnis, nepamirškite papildomo sluoksnio drabužių, neleiskite sau sušalti ir jaustis nemaloniai.

Apšilkite.

Po ilgo miego jūsų raumenys bus apstingę. Kad sumažintumėte traumų tikimybę pradėkite nuo lengvo apšilimo.

Susiraskite treniruočių partnerį.

Treniruočių draugas – vienas geriausių būdų nepraleisti bėgimo. Susitarkite iš vakaro ir taip turėsite papildomą motyvacija atsikelti ir nepramiegoti.

Būkite atlaidus sau.

Reikia neužmiršti, kad tai jūsų organizmui yra kažkas naujo ir nebus lengva nuo pradžių. Nesistenkite bėgti iš karto dideliu įprastu treniruočių tempu. Leiskite kūnui priprasti.

Nesitikėkite stebuklų.

Jei nesate nuolatinis bėgikas, pradėti bėgioti rytais gali būti tikrai sunku. Nenusivilkite jei kartais praleisite treniruotes, neatsikelsite. Bandykite ir su laiku tai taps įprasta, kasdiene veikla.