Geras miegas yra labai svarbus bendrai mūsų fizinei gerovei, neišsimiegojimas mus  gali paveikti labai įvairiai. Pateikiame jums kelis pagrindinius gero miego privalumus, pagal miego ir nemigos specialistą – Kathryn Pinkham.

FILE-20161116-003033E2L7SSMHJN

Prastas miegas veikia mus stipriau, nei daugelis iš mūsų mano. Miego trūkumas, trumpesnis miegas nei 6/7 valandos – gali visiškai panaikinti jūsų taisyklingos mitybos privalumus. Miego trūkumas verčia jus jaustis pavargusiais ir irzliais, tą patį padaro ir jūsų kūne esančioms riebalų ląstelėms. Mes tai vadiname „kūno medžiagų apykaitos irzlumu“ – kai dėl miego trūkumo sulėtėja riebalų skaidymas. Tie kas nuolatos patiria miego trūkumą, 30% daugiau tikimybės, kad susidurs su svoriu susijusiomis problemomis.

Geras miegas padeda maitintis sveikiau. Kai jaučiate miego trūkumą, kaloringas maistas jums suteikia didesnį malonumą. Taip pat esate labiau linkęs pasiduodi greitiems patiekalams.

Tai tik keletas pagrindinių miego privalumų:

1. Budresnis ir energingesnis.

Jei prabusite tinkamai išsimiegoję jausite didesnį energijos kiekį, būsite budresni ir geriau susikaupsite.

2. Mažiau streso

Gerai pailsėjęs organizmas gamina mažesni kortizolio ir adrenalino hormono kiekį, todėl būsite labiau linkęs tinkamai susitvarkyti stresinėse situacijose.

3. Svorio reguliavimas

Išsimiegojimas padeda sureguliuoti hormonų svyravimus, kurie dažnai iššaukia padidėjusį apetitą.
Tiesa sakant, pakankamas išsimiegojimas gali tapti geriausių dalyku norint susireguliuoti svorį.

4. Miegas padeda jaustis laimingesniems.

Miegas padeda pailsėti mūsų centrinei nervų sistemai, smegenims. Padeda susireguliuoti hormonams, vidinėms cheminėms reakcijoms. Vidinė pusiausvyra leidžia jaustis psichologiškai stabilesniems ir tuo pačiu laimingesniems. Geras miegas sekančia dieną padarys tikrai gražesnę!