Daugumą, vos tik prabudus ima pulti mintys: koks šiandien oras? Ar papulsiu šiandien į kamščius? Ką turiu nuveikti? Ko vakar nepadariau?

Tokio tipo klausimai turi įtakos kortizolio hormono gamybai – hormono, kuris yra dažna streso priežastis. Jei pradedate rytą su tokiais klausimais, dar kelias valandas po to galite jausti susierzinimą.

Rekomenduojame pirmas kelias minutes ryte pradėti kiek kitaip. Tai nebus įprasti su sportu susiję patarimai, bet į juos verta atkreipti dėmesį.

Palyskite po dušu.

singing-shower

Rytinis dušas jus prabudins. Be teigiamo vandens poveikio, labai svarbu kokią dušo žėlę ar šampūną naudojate. Remiantis Art Markman atliktu tyrimu levanda padeda atsipalaiduoti, mėtos stimuliuoja smegenų veiklą, citrusinių vaisių šampūnas sumažina stresą.

Padėkokite ar pagirkite ką nors.

Dar prieš išlipant iš lovos, padėkokite kam nors. Pagirkite draugą facebook’e už gerą patarimą, žmoną už skanią vakar dienos vakarienę ar  būsimus šios dienos pusryčius, parašykite smagią žinutę draugams.

Motivation and Emotion skelbtame tyrime teigiama, kad paprasti gerumo aktai ryte padeda pasijusti laimingesniam ir padeda išvengti minčių apie nemėgstamus atlikti darbus.

Pradėkite rytą su muzika.

Ne visos dainos tinkamos – sunkusis metalas, rokas yra siejamas su didesniu susijaudinimo, nerimo lygiu. Kaip teigiama „Frontiers in Human Neuroscience“ publikacijoje: greita, ritminga muzika gali tapti efektyvesniu būdu prabusti, nei kavos puodelis. Tokia muzika suaktyvina smegenų veiklą, ko pasekoje pagerėja jūsų nuotaika.

Skaitykite geras, jums aktualias naujienas.

texting-in-bed

3 minutės negatyvių naujienų ryte, gali neigiamai paveikti jūsų dieną ateinančioms 6 / 8 valandoms. Kita vertus – teigiamos naujienos, jums aktualios, įdomios, įkvepiančios naujienos padės jums susikaupti, suteiks motyvacijos ateinančiai dienai. Atidžiai pasirinkite turinį kurį žiūrite ar skaitote ryte!