Skaudančių raumenų masažas – tikras malonumas, tačiau masažas tai ne tik investicija į malonumą, bet ir didelė investicija į sveikatą.

Atsisveikinkit su skausmais!
8 iš 10 gyventojų patiria raumenų ar sąnarių skausmus. Švelnus spaudimas ir lengva masažo metu patiriama vibracija, dažnu atveju gali padėti. Masažas skatina kraujotaką – kuo daugiau kraujo patenką į pažeistą vietą, tuo greitesnis pažeidimų gydimas.

Gerina kraujotaką ir mažina patinimą.
Temperatūra – galingas įrankis. Karštis stimuliuoja kraujotaką ir sumažina skausmą. Šaltis idealiai tinka sumažinti patinimui, ar pažeistų raumenų ir sąnarių uždegimui. Siūlome išbandyti karštą-šaltą masažą su gelių paketais, kuris tikrai pagreitins jūsų gyjimą.

masazas

Mažina depresiją.
Masažo poveikį depresijai galima paaiškinti: švelnūs prisilietimai mažina hormono kortizolio kiekį organizme ir skatina neurotransmiterio seratonino ir dopamino padidėjimą. Jei jaučiate depresiją, tai tikrai gali padėti jums prasiblaškyti!

Ramus miegas.
Kokybiškas miegas labai svarbus jūsų sveikatai. Jei kada buvote ant masažo stalo, žinote, kad masažas padeda daug greičiau užmigti. Remiantis Amerikoje esančio „Prisilietimų (angl.“Touch Research Institute“)“ instituto atliktu tyrimu, masažo metu suaktyvėja smegenų bangos, padedančios greičiau panirti į gilesnį miegą. Taip pat, užmigti daug lengviau kai nejaučiate skausmų ir esate atsipalaidavęs.