Tikriausiai niekas nepaneigs, kad buvimas su antrąja puse padeda nusiraminti po varginančios dienos – todėl męs norime jus pamokyti, kaip tokius vakarus padaryti dar malonesniais. Šioje naujienoje rasite trumpą, atpalaiduojančio masažo pamoką.

massage-woman

 

Pasiruoškite.
Patieskite rankšluostį ir paguldykite savo antrąją pusę nugara į viršų.
Ištepkite savo delnus masažuojamuoju aliejumi ar kremu ir sušildykite juos.

Būkite švelnūs.
Pradėkite nuo pečių, ir delnų pagalba judėkite kaklo link prieš skiriant dėmesį rankoms.
Nykščio ir rodomojo piršto pagalba lengvai suimkite ir masažuokite odą, slyskite rankų link. Jei antroji pusė sunerims, atlikite tai švelniau. Ji turi būti pilnai atsipalaidavusi.

Nesustokite.
Nuo rankų, grįžkite atgal link kaklo ir pasukite nugara žemyn. Masažą atlikite ta pačia technika tik pridėkite švelnų spaudimą delnais. Jei galite, atlikite švelnius sukamuosius judesius slystant žemyn delnu abiejose stuburo pusėse (pagal laikrodžio rodykle).

Pabaikite stipriau.
Nugaros apačioje spustelkite stipriau delnais. Visas procesas turėtų trukti 15-20 minučių, o jei pasiseks ir ilgiau.

Nesijaudinkite jei atsipalaiduosite pats – sunerimkite jei neatsipalaiduos antroji pusė! Stenkitės atlikti vientisus, ilgus, lėtus judesius per visą nugarą.