Masažas – tai daugiau nei būdas atsipalaiduoti. Įrodyta, kad taisyklingas masažas gali pagerinti svetaikatą ar bendrą savijautą. Pabandysime pateikti kelis pavyzdžius:

Kaklo skausmai.
10 masažų, per 10 savaičių. Skamba neblogai? Remiantis „Clinical Journal of Pain“ žurnale paskelbtu tyrimu, po tokios terapijos, 55 proc. tyriamųjų pranešė apie visišką pagerėjimą. „Neck Disability Index“ tyrimo rezultatų vidurkis pagerėjo 39 procentais.

12291902_1080838111935947_3490509110797255140_oAtletinis pasirengimas.
Masažai, nukreipti į raumenų bei sausgyslių susijungimo vietas, gerina jūdesiu amplitudes. Išbandykite: raskite raumens susijungimo vieta su sausgysle už arba virš kelio ir mažais ratais, spaudžiant, patrinkite tą vietą nykščiais.

Stresas.
Nereikalingi vaistai, kad jaustumėtes gerai. 2010 metais Švedijoje atliktas tyrimas parodė, kad 80 minučių masažas žymiai sumažino širdis pulsą, kortizolio ir insulino lygį. Visi faktoriai, kurie sukelia stresą.

Aukštas kraujo spaudimas.
„Alternative and Complementary Medicine“ žurnale publikuotas tyrimas nustatė, kas žmonėms, su aukštu kraujo spaudimu, atlikus 45 – 60 minučių giluminių audinių masažą, kraujo spaudimas krito – tiksliau, 10.4 mm/Hg sistolinis, 5.3 mm/Hg diastolinis.

Skausmas nugaros apačioje.
Nugaros problemos vienos iš pačių nemaloniausiu. Bet gydimą galima pradėti nuo paprasto sprendimo: atpalaiduojantys masažai, padeda atsipalaiduoti, taip sukeldami endorfinų išsiskyrimą, kurie sumažintų skausmą nugaros apačioje. 2009 metais „Spine“ žurnale skelbtame tyrime, atpalaiduojantis masažas, paskelbtas kaip viena pirmųjų priemonių, pradedant kovoti su visais nugaros skausmų tipais.

banner-1