Su mažomis korekcijomis didelių rezultatų link! Mažos naujos taisyklės kiekvieną dieną, gali atvesti į jūsų gyvenima didelius pakitimus. Ypač jei kalbame apie sveikatą.

Nekeiskite visko per vieną dieną, jei tai tampa sunkumu. Apačioje pateikiame 10 paprastų patarimų, kurie padės jums susitvarkyti su kūno svoriu.

1. Nusistatykite tikslą. Turite turėti aiškų ir visiems suprantamą tikslą, kad neužmirštumėte dėl ko tai darote.

2. Gerkite arbatą. Remiantis tyrimais, tie kurie geria juodą arba žalią arbatą, tikrą žolelių arbatą, turi žemesnį KMI ar procentinį riebalų lygį, lyginant su tais, kurie jos nevartoja.

3. Atsisakykite perdirbamų anglevandenių.  Jie neduoda nieko jūsų organizmai, tik sukuria palankią aplinką kauptis riebalams.

4. Valgykite daugiau daržovių. Jos užpildys jus greičiau, nors yra mažai kaloringos.

5. Valgykite vaisius. Niekas iki šiol nesiskundė, kad priaugo svorio nuo vaisių, net ir nuo tų kuriuose yra daug cukraus (bananų, melionų).

6. Atlikinėkite jėgos treniruotes. Neužmirškite svorių. Stiprinkite raumenis, deginkite kalorijas.

7. Sumažinkite poilsį treniruotės metu. Tai padidins pulso lygį, kas lemia didesnį kalorijų sudeginimą.

8. Neužmirškite intervalinių treniruočių. Tyrimai po tyrimų rodo, kad intervalinės treniruotės yra daug efektyvesnės, nei išsitempusios žemo intensyvumo treniruotės.

9. Valgykite daugiau baltymų. Pakeičiant anglevandenių prisotintą maistą į baltyminį, ne tik greičiau pasisotinsite, bet ir pagerinsite medžiagų apykaitą.

10. Valgykite tvarkingai. Laikas yra svarbus, pasiskirstykite maistą dienos eigoje, kad nereikėtų visų reikiamų medžiagų suvartoti vienu metu, kaip nutinka daugumai – per vakarienę.

Pasirinkite vieną patarimą jau šiandienai!