Maitintis sveikai gali būti sunku ne tik dėl blogų įpročių, bet ir dėl painios, klaidinančios informacijos. „Riebalai blogai“ – „augalinės kilmės riebalų reikia“, „užkandžiauti blogai“ – „badauti negalima“… Internete galima rasti daug teiginių, kurie tarpusavyje siejasi, bet tuo pačiu ir vienas kitą neigia. Tačiau yra taisyklės, su, kuriomis kiekvienas mitybos specialistas sutiktų.

breakfast

PRADĖKITE DIENĄ SU PUSRYČIAIS.
Mažai mitybos specialistų pasakytų priešingai. Pusryčiai suteiks jums energijos dienai ir paskatins jūsų medžiagų apykaitą.

fastfood

RIBOKITE GREITĄ MAISTĄ.
Nors ir dauguma greito maisto užkandinių siūlo „sveikus“ pasirinkimus – jie visvien nėra geriausias būdas užkasti.

realfood

VALGYKITE TIKRĄ MAISTĄ.
Atsisakykite kuo daugiau perdirbtų ar iš anksto paruoštų patiekalų ir eikite prie pagrindų.

hungry

KLAUSYKITĖS SAVO KŪNO.
Pavalgykite kai trūksta energijos, ir sustokite kai jau jaučiatės pilni, nepersivalgykite.

veggies_0

NEUŽMIRŠKITE DARŽOVIŲ.
Nors ir manote, jog maitinamės sveikai, dažniausiai visvien suvartojame per mažai daržovių.

water_0

GERKITE VANDENĮ.
Faktas – žmogui reikia vandens. Nelaukite kol pasijausite ištroškę, radę progą atsigaivinkite.

skipmeals

NEPRALEISKITE VALGYMŲ.
Tai lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir vėliau iššaukia persivalgymą.

snack_0

UŽKANDŽIAUKITE KAI BŪTINA.
Jei negalite pavalgyti ir jau praėjo daugiau nei 3/4 valandos nuo buvusio maisto – užkandžiaukite. Tai padės pasipildyti energijos ir apsaugos nuo persivalgymo vėliau.

soda

VENKITE SODOS GĖRIMŲ.
Vienas žodis – cukrus.

indulging

JEI NEVALGOTE TOBULAI – VISKAS GERAI.
Reti nukrypimai nėra taip jau blogai, nes jie padeda nepavargti ir laikytis bendro mitybos plano. Ne pilnai tobulas yra geriau nei persistengęs sveikuolis. Mėgaukitės, klausykitės kūno ir stenkitės iš kiekvieno valgymo išspausti kuo daugiau „gėrio“ sau!

kursai_koveris4