Pasikliaukite matematika. Riebalų deginimas, tai 24/7 organizme vykstantis darbas. Viena iš riebalų deginimo taisyklių: turite suvartoti mažiau kalorijų, nei jų išnaudojate dienos eigoje. Kai yra sukuriamas kalorijų deficitas, organizmas verčiamas padengti skirtumą iš kūne esančio riebalinio sluoksnio. Tai nebūtinai sukels svorio kritimą, tačiau jūs augsite liesesni.

more-meals_0Patarimas: dauguma vaikinų, gyvenančių aktyvų gyvenimo būdą, ar aktyviai sportuojančių, vienam kūno kilogramui išnaudoja apie 36 kalorijas. Remiantis šiuo teiginių, 75 kilogramus sveriantis vaikinas, per dieną išnaudoja 2700 kalorijų. Kad sukurtumėte kalorijų deficitą, sumažinkite gaunamų kalorijų kiekį vienam kilogramui iki 28-32 kalorijų treniruočių dienomis (2100 – 2400 kalorijų per parą sveriant 75 kilogramus), arba iki 24-26 kalorijų poilsio dienomis (1800 – 1950 kalorijų per parą).

Koks lengviausias būdas sumažinti kalorijų kiekį? Atsisakykite riebiaus maisto – sviesto, aliejaus, salotų padažų (mažai riebių, ar „be riebalų“ galima vartoti protingais kiekiais). Kai gaminate vištieną, pašalinkite odą, venkite pieno produktų, sumažinkite geriamos kavos kiekį. Mitybos plane palikite vietos sveikiems riebalams, pavyzdžiui: lašišai, mišriems riešutams (nepadauginkite, riešutai kaloringi), žemės riešutų sviestui, avokadui. Taip pat sumažinkite suvartojamų angliavandenių skaičių.

Taip pat, patartume perskaityti: 6 patarimai: ruoškime maistą kaip profesionalai.