Trenerė Kristina šiandien norėtų pasidalinti savo mintimis apie vitaminus esančius vaisiuose, kokia jų svarba mūsų organizmui:

Nepriklausomai nuo metų laiko visada stengiamės stiprinti imunitetą. Dar kai norime pasiekti reikiamų rezultatų: savo sporto šakoje ar užsibrėžtame tiksle dėl svorio, turime laikytis nustatytų normų, užsibrėžto tikslo. „Aukštų pasiekimų kaina – disciplina, vidutinybės kaina – nusivylimas“ W. A. Ward. Šie žodžiai nusako, kaip turime tikėti savimi ir savo atliktais darbais. Siekiant pagerinti sveikatą geriausias būdas gauti vitaminų – valgyti šviežius vaisius. Šiandien jums pateiksiu vaisių salotų pavyzdį, kuris praturtintų mūsų organizmą.

Salotoms reikės:
Very Vanilla Fruit Salad_1007x545* 2 obuolių – juose yra B grupės vitaminų, vitamino C, karotino ir daug pektino, apsaugančio skrandžio bei žarnyno gleivinę, nes pasižymi mikrobus naikinančiomis savybėmis.

* 1 ar 2 bananų – šiame vaisiuje gausu kalio, būtino normaliai širdies veiklai. Bananai tinka ir vaikams, ir suaugusiesiems, jie ypač tinka pagyvenusiems žmonėms, kuriuos kamuoja hipertenzija, sulėtėjęs virškinimas ir bendras silpnumas. Prinokę bananai aktyvina žarnyno veiklą, juos patartina valgyti užkietėjus viduriams ir sergant opa. Ne visiškai prinokę bananai turi sutraukiamųjų savybių, todėl naudingi viduriuojant ir sergant hemorojumi.
* 1 apelsino – jų sudėtyje daug vitaminų C, B1, B2, provitamino A. Netgi vienas apelsinas gali patenkinti vitamino C paros poreikį. Ypač rekomenduotina valgyti apelsinų sergantiesiems ateroskleroze, hipertonine liga, kepenų ligomis, podagra, nutukimu, taip pat šių ligų profilaktikai. Dar juose yra nemažai inozito, panašaus į vitaminus junginio, kuris reguliuoja medžiagų apykaitą, gerina virškinimą, teigiamai veikia nervų sistemą.
* 2 abrikosai – tai puikus vitamino A  ir kalio  šaltinis. Abrikosus rekomenduojama valgyti sergant plaučių ligomis. Juose daug vario ir kobalto, todėl šie vaisiai naudingi gydant anemiją.  Be to, abrikosuose nemažai kalcio, silicio, fosforo ir vitamino C. Nėštumo metu abrikosus reikėtų valgyti saikingai, o viduriuojant – visiškai atsisakyti.
* 0,3 litro jogurto – neriebaus. Rinkitės jogurtą, kuriame būtų gausu vitaminų.

Nuplaukite ir nulupkite obuolius, bananus, apelsiną ir abrikosus, supjaustykite skiltelėmis nedidelio dydžio, kad būtų lengva kramtyti. Užpilkite visus vaisius jogurtu.

Gerbkite savo kūną ir saugokite sveikatą, vitaminai visada reikalingi mūsų organizmui, juos įsisavinti galime iš natūralių produktų. Dar pagalvokite, kad lepindami savo šeimą tokiu skanumynų būsite pats mylimiausias šeimos narys. Niekada nepagalėkite laiko savo organizmo puoselėjimui, tik mes galime savimi pasirūpinti. Kitame straipsnyje pateiksiu motyvacijos poreikį mūsų mąstymui ir kokias žmogus turi galimybes, kai nebando savęs suvaržyti.