Keista, bet apelsinai nėra TOP 10 viršūnėje.

Vitaminas C padeda apsaugoti audinio ląsteles nuo treniruotės metu susidariusių kenksmingų laisvųjų radikalų. Jis taip pat padeda gyjant žaizdoms, ir yra vienas svarbiausių elementų kolagenų gamyboje (randamų raiščiuose, bei sausgyslėse).

Remiantis JAV Sveikatos departamento pateikiama informacija, vidutinė rekomenduojama vitamino C paros norma suaugusiam žmogui yra 90 miligramų (mg). Tačiau ten pat galima rasti informacijos, kad 60 procentų suaugusiųjų, negauna reikiamo jo kiekio.

Vitaminas C dažniausiai aptinkamas sultyse, kartu su dideliu kiekiu kitų vitaminų. Natūraliam vitamino C šaltiniui rinkitės citrusinius vaisius, paprikas, bei kai kurias kitas daržoves:

strawberries-vitamin-c10. Braškės.
Kiekis: 1 stiklinė
Vitamino C: 89.4 mg

9. Žalioji paprika.
Kiekis: 1 stiklinė
Vitamino C: 101.8 mg

8. Raudonoji paprika.
Kiekis: 1 stiklinė
Vitamino C: 115 mg

mustard-spinach7. Apelsinas.
Kiekis: 1 stiklinė, su žievele
Vitamino C: 120.7 mg

6. Kivis.
Kiekis: 1 stiklinė
Vitamino C: 166.9 mg

5. Špinatai.
Kiekis: 1 stiklinė, žali, šviežūs.
Vitamino C: 195 mg

4. Juodieji serbentai.
Kiekis: 1 stiklinė.
Vitamino C: 203 mg

guava-550px3. Persikai.
Kiekis: 1 stiklinė, šaldyti, supjautyti.
Vitamino C: 235.5 mg

2. Geltonoji paprika.
Kiekis: 1 stiklinė, supjaustyti.
Vitamino C: 272.8 mg

1. Gvajavos vaisius (guava).
Kiekis: 1 stiklinė.
Vitamino C: 376.7 mg

Mūsų patarimas: pasirinkite vieną iš šių vaisių/daržovių ir valgykite juos ryte. Vitaminas C, vartojamas kartu su pusryčiais, padės jūsų organizmui greičiau prabusti ir gali sumažinti kraujo spaudimą.