Daug kas pasakytų, kad nemėgsta žiemos. Šalta, tamsu ir ji gali būti tikrai motyvacijos žudikė. Bet tai nereiškia, kad atėjo laikos nebesilaikyti plano ir nukrypti į šoną.

1. Planuokite treniruotes.

Mūsų mėgiamiausias treniruotės laikas – ankstus rytas. Tokia treniruotė pažadina, suteikia energijos visai dienai ir paskatina riebalų deginimą nuo pat ryto. Nors dabar rytai tamsūs ir šalti, neleiskite jiems jus sustabdyti.

Planuokite treniruočių laiką iš anksto, o įrangą rytojui pasiruoškite iš vakaro ir laikykite netoli lovos. Taip prabudę nepamiršite, kad reikia pasportuoti ir nereikės prisiversti ruoštis – viską jau turėsite po ranka.

2. Investuokite į šiltus drabužius.

“Nėra blogo oro, yra tik netinkama apranga” – Sir Ranulph Fiennes. Šilta apranga, temperatūrą reguliuojantys drabužiai – gana svarbi dalis treniruojantis žiemą, ypač jei dar treniruojatės lauke. Tinkamas pasiruošimas neleis praleisti treniruočių ir dėl to kaltinti šaltą orą, nepaisant to – išvengsite ligų ir traumų.

3. Sportuokite namuose.

Jei jau patingėjote išeiti į lauką ar sporto klubą – sportuokite namuose. Esame dideli aukšto intensyvumo treniruočių mėgėjai – tai vienas geriausių būdų paskatinti riebalų deginimą ir pasikelti energijos lygį visai dienai. Namuose galite atlikti pilną treniruotę be visiškai jokios papildomos įrangos. Treniruotės pavyzdys:

4. Susiraskite treniruočių partnerį.

Treniruotė motyvuotoje draugijoje padės nepraleisti treniruočių ir išlikti teisingame kelyje. Nebūtina visada treniruotis drauge, bet kelios smagesnės treniruotės per savaitę tikrai pakels motyvaciją! 

  Good morning peoples!💪💦#morning #ride with #team. Stay active! 🏋   A photo posted by Atletai.lt (@atletai) on

5. Gaminkite kaip žinovai!

Jei dieną pradėjote su treniruote ir stipriais, baltymais praturtintais pusryčiais – jums reikia išlaikyti likusią dienos dalį sveiką. Viena iš sveikatingumo tikslų pasiekimo sėkmės priežasčių – geras pasiruošimas. Pasiruoškite pietus iš anksto, gal net kelioms dienoms į priekį.

Rekomenduojame perskaityti:

 

6. Gerkite vandenį!

Visi mėgstame šiltus gėrimus žiemą, bet tie keli puodeliai kavos, kuriuos kasdien išgeriate, perdaug naudos neduoda. Pakeiskite tuos puodelius žalia arbata arba vandens puodeliu su citrina. Tinkamas vandens kiekio suvartojimas pagerina medžiagų apykaitą, pagreitiną riebalų deginimą. Pradėkite gerti vandenį anksti ryte, ir taikykitės į 2-4 litrus per dieną – atsižvelgiant į kūno sudėjimą. Tai tikrai padės jums:

  • Sveikesnė oda;
  • Tvirtesni dantys ir kaulai;
  • Sveikesni sąnariai;
  • Pagerėjęs virškinimas;
  • Sumažins nuovargį;
  • Pagreitins medžiagų apykaitą;

 

Rekomenduojame perskaityti: