Vasara jau prie pat! Nors išlikti sveikam ir aktyviam reikėtų ištisus metus, dauguma mūsų randa papildomos motyvacijos kibti į darbus artėjant vasaros laikotarpiui. Kad šios motyvacijos neprarasti, turime jums kelis patarimus, kurie padės išlikti aktyviam ilgesnį laiko tarpą:

1. Peržiūrėkite savo valgiaraštį.

Jei norite tikros, ilgalaikės transformacijos – atsisakykite trumpalaikių dietų. Taip, numesti svorio tikrai galite, tačiau, kad rezultatas išliktų, orientuokitės į mitybos įpročių, gyvenimo būdo kitimą. Prisiminkite – svorio mažinimas tai ne lenktynės, tai kelionė.

2. Nusistatykite žadintuvą.

Sportuoti mėgstu anksti ryte, ypač vasarą. Tai padeda prabusti, pasikrauti energijos ateinančiai dienai. Planuokite treniruočių laikus į priekį, kad jų nepraleistumėte. Dar geriau jei jas atliksite kuo ankščiau – taip turėsite mažiau laiko aptingti.

FILE-20160522-16505ZQ2VEGARNL7

3. Sportuokite įvairiose vietose.

Mėgstame išmėginti kuo įvairesnias treniruotes, kuo įvairesnius pratimus. Tam labai tinka aukšto intensyvumo treniruotės – tai taip pat vienas geriausių būdų išeikvoti kuo daugiau kalorijų ir pasikelti energijos lygiui. Kitas privalumas, tokia treniruotė trunka 20/30 minučių – taigi net jei esate labai užimtas žmogus, 30 minučių dienoje priklauso jūsų sveikatai. Jei negalite nuvykti į suplanuotą treniruotę, nesvarbu kur bebūtumėte, atlikite 3 serijas šių pratimų: atsispaudimai, šuoliukai rankomis pasiekiant žemę, šuoliai kelius pritraukiant prie krūtinės, atsilenkimai, bėgimas aukštai keliant kelius vietoje. Pratimus atlikite po 20 s., tarp pratimų ilsėkitės 10s., tarp serijų 1 minutę. Tokią treniruotę galėsite atlikti kur tik norėsite.

4. Skirkite laiko maisto gaminimui.

Treniruotės neįveiks labai prastos mitybos, nesvarbu kiek besistengsite. Turite pamaitinti kūną tinkamu kūru. Daugiau informacijos apie pasiruošima mitybai skaitykite čia.

FILE-20160522-16457S7KT2L47R11

5. Neužmirškite vandens.

Dauguma net nesusimasto, koks svarbus yra vanduo tvirtam ir sveikam organizmui. Nepaisant to, kad mūsų organizmą sudaro du trečdaliai vandens, vanduo dalyvauja beveik visose gyvybei svarbiose reakcijose (pradedant nuo termoreguliacijos, dalyvavimo sąnarių sutepime iki sveikesnės odos) didžioji dalis žmonių vis dar leidžia jausti dehidrataciją. Norint numesti svorio, sumažinti riebalinę masę – vanduo gerina, greitina medžiagų apykaitą, didiną riebalų sunaudojimą. Gerkite vandenį dėl sveikesnio ir tvirtesnio kūno!

FILE-20160522-21059L4FZ6D9Z884  

6. Treniruokitės su draugu.

Treniruotės poroje – puikus būdas išlaikyti motivacijai ir neišklysti iš kelio. Jei prisižadėjote kažkam kitam, turėsite tikrai mažesnę tikimybę, kad praleisite treniruotę.

7. Atsisakykite užkandžiavimų.

Užkandžiavimas yra viena pagrindinių problemų, kai imame kalbėti apie tvarkingą mitybą. Nepraleiskite pusryčių ir pietų, turėkite tris pagrindinius valgymus dienoje, kas padės jums atsisakyti daugybės smulkių užkandžiavimų ir energijos šuolių.

Metas keistis!