Išnaudokite tingias savaitgalio valandas prie televizoriaus sportuojant. Treniruotei prireiks tik jūsų kūno svorio, tačiau paskutiniuose pakartojimuose jausitės taip, lyg treniruotę atlikinėtumėte su svarmenimis.

Kaip atlikti: 50sec. atlikite pratimą, ilsėkitės 10 sekundžių. Pratimus atlikite vieno po kito, taip pakartojant nuo 3 iki 5 ratų.

couch-crusher-workout-single-leg-hip-thrust_0

1. Klubų pakėlimai.
Pasinaudokite sofa galvos ir pečių atramai, rankomis suformuokite T formą. Sulenkta koją iškelkite priešais krutinę ir kilstelkite klubus į viršų.
couch-crusher-workout-bulgarian-split-squat_0
2. Bulgariški įtūpstai.
Vieną koją  atveskite atgal ir pastatykite ant sofos. Remiantis likusia koja pritūpkite kuo žemiau, o vėliau spaudžiant grindis atsistokite.
couch-crusher-workout-feet-elevated-pushup_0
3. Atsispaudimai pakeltomis kojomis.

Kojomis įsiremkite ant sofos viršaus ir krūtine spauskitės kuo arčiau žemės. Kad neapgadinti sofos pasitieskite rankšluostį.

couch-crusher-workout-hand-elevated-pushup_1

3. Atsispaudimai pakeltomis rankomis.

Rankomis įsiremkite į sofą ir atlikite įprastus atsispaudimus.