Sustiprinkite pilvo presą iš visų pusių.

Kaip ilgai galite išsilaikyti lentos pozicijoje? Šiandien tai sužinosite. Šioje treniruotėje siūloma per 5/10 minučių (jūsų pasirinkimas) išbandyti 3 skirtingas lentos pozicijas. Vienintelė taisyklė: privalote išlaikyti nesulinkusią nugarą, išsilaikyti tobuloje pozicijoje visu treniruotės metu (jeigu tai nepavyksta, prašome treniruotę atlikti trumpiau).

Laikas.
Nuo 5 iki 10 minučių.

Kaip atlikti?
Nusistatykite atbulinį laikrodį 5/10 minučių. Laikykitės 1 pozicijoje (pozicijas pateikiame žemiau) nuo 10 iki 15 sekundžių. Praėjus laikui ridenkitės ant dešiniojo šono į antrąją poziciją ir pakartokite 10/15 sekundžių laikymasį. Vėliau grįžkite į pradinę poziją ir praėjus laikui verskitės ant kairiojo šono. Kartokite tokią pratimų seką, kol pasibaigs laikas. Jei būnant kurioje nors pozicijoje per lengva, keiskite laiką, prisiderinkite prie organizmo poreikių.

1 pozicija.

plank1

2 pozicija.

plank2