30 minučių treniruotė, skirta padidinti jūsų sprogstamajai jėgai. Išbandykite ją šiandien, vietoj bendro fizinio treniruotės.

Jei sporgstamos jėgos treniruotės metu pratimą atliekate ilgiau nei 10 sekunčių – kažką darote ne taip.

Tokio tipo treniruotės skirtos maksimaliam jėgos padidėjimui, tačiau sukelia didelias apkrovas sąnariams. Pratimai reikalauja didelio energijos išsiskyrimo, greito raumenų susitraukimo vėl ir vėl, todėl tikslingai atlikti šiuos pratimus ilgiau nei 10 sekundžių raumenims yra sudėtinga.

Po 10 sekundžių intensyvumas sumažėja ir atliekama pratimo forma suprastėja. Tai tampa ištvermės treniruote, gana kenksminga sąnariams, todėl gerinti ištvermei geriau pasirinkti kitokį treniruotės būdą.

Treniruotės atlikimas:

10 sekundžių atlikite pratimą, 10 sekundžių ilsėkitės. 1 pratimo atlikimas, kartu su poilsiais turi testis iki minutės.

1 minutė: pašokimai iš pritūpimo.
2 minutė: pašokimai iš atsispaudimų padėties.
3 minutė: pašokimai iš įtūpsto.
4 minutė: pasisukimai į šonus iš atsispaudimų padėties.
Minute 5: pašokimai pritraukiant kelius.