Stresas, prastas miegas veda prie svorio padidėjimo. Tačiau šį košmarą galima sustabdyti.

Nemiga ne tik gali priversti jus blogai jaustis, pabloginti nuotaiką, tačiau galite ir sustambėti. Remiantis tyrimais, dažnas, trumpesnis nei 8 valandų miegas naktį, padidiną stresą keliančio hormono – kortizolio kiekį kraujyje, kuris taip pat neigiamai veikia žarnyno bakterijas ir lėtina medžiagų apykaitą.

Tačiau tai galite įveikti. Duosime kelis patarimus, kurie pagreitintų jūsų medžiagų apykaitą naktį.

1. Sportuokite vėlai vakare.
Po darbo, keliaukite tiesiai į sporto salę ar aukitės bėgimo batelius. Remiantis „International Journal of Sport Nutrition“ žurnalu, tai gali pagreitinti jūsų medžiagų apykaitą ateinančioms 16 valandų.

sleeping-man2. Atsinaujinkite baltymų kokteilius.
Maitinkite pavargusius raumenis į maistą, kokteilius įtraukiant didesnį kiekį kazeino baltymo. Baltymas kazeinas yra lėtai virškinamas, leidžia ilgesnį laiką jausti sotumo jausmą ir yra biologiškai vertingas amino rūgščių šaltinis. Šis baltymas 8 valandoms padės pagreitinti jūsų medžiagų apykaitą.

Taip pat, remiantis Vokiečių mokslininkais, kazeinas pagerina baltymų sintezę, išnaudodamas papildomas 35 kalorijas kiekvienam naujai priaugtam raumenų kilogramui.

3. Šaldykite savo „užpakalius“.
Šaltas dušas gali pagelbėti labiau, nei tik pašalinant pieno rūgštims iš raumenų po sunkios treniruotės. Remiantis „PLoS ONE“ mokslininkais, 30 sekundžių labai šalto dušo aktyvuoja organizmę esantį rudajį riebalinį audinį, kas per dieną leidžia išnaudoti papildomai iki 400 kalorijų ilsintis.

Laikykite galvą kuo arčiau srovės: didžiausias kiekis rudojo riebalinio audinio kaupiasi kakle ir pečiuose.

4. Gerkite arbatą.
Žaliojoje arbatoje randami flavonoidai gerina medžiagų apykaita. Remiantis „American Journal of Clinical Nutrition“: jei per dieną išgersite tris puodelius arbatos, nakti 3.5 proc. padidinsite kalorijų suvartojimą.

Nesijaudinkite dėl kofeino esančio arbatoje: arbata padės jums prabusti prieš ryto žinias, bet nesukels nemigos visą naktį.

5. Miegokite vėdinamame kambaryje.
Radiatorių prisukimas naktį ne tik sumažins jūsų sąskaitų dydį. Remiantis nacionaliniu sveikatos institutu, miegojimas vėdinamame kambaryje, kai kūnui nėra dirbtinai padidinama temperatūra, padeda per naktį sunaudotiki iki 7 proc. daugiau kalorijų.